Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 24 October 2011

salah aku jugak ?

opinion guys ? please ! aku unblock ikhwan tuh bersebab tuh pon besar sgt ke ? habis yang dia bagi phone numb dekat perempuan lain boleh plak en ? perangai kau mcm sakai kau tau tak ! seriously aku cakap sekarang aku mmg HATEYOU ! kau salah tapi kau nka ttup salah kau dgan salahkan aku . TAKADIL WEHH ! salah kau lebih besar sebab kau bg phone numb kau dkat org lain , knonnya kau nak shared cerita , ewh wehh tak logik ! aku tau aku budakbudak tuh tak bermaksod kau senangsenang nak perbodohkan aku ! 

Muhammad Harith Hakeem if awak kad tempat saye baru awak tau apa saya rasa . if kita ad problemthen sya bg phone numb saya dekat orang , ap reaksi awak ? awak akan rsa mcm mne saya rasa sekarang . saya tau awak bukan nak shared cerita ke apa , tapi awak mmg niat nak bagi phone numb tuh kan ? 

dahlah eyda kenapa kau mcm ny ? kau tak bole mcm ny ? dia penipu ! kau jgn percaya cakap dia ? mna eyda yang dulu ?  sampai mcm ny sekali aku sayang dia ? bila dia buad salah pon aku dah tak pandai nak marah ! tak penah aku mcm ny -.-

sorry kawankawan , aku bukan eyda yang dulu dah sekarang yang dulu korang kenal happy even ad problem . aku sekarang dah tewas dekat lelakki jahat ny . sebab terlalu sayang dia . forgive me friends ........

No comments: