Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 7 November 2011

Assalamualaikum

kawankawan nii eyda nak cerita ckid ada lah ken someone dia cakap eyda suka  buad terok mak aii . pffftt . hahah . mnada mnada tak da buad terok pon lah haish ! dia tuh yang buad terok rasanyaa bajet goodgood je . elehhh kemana sangat ken ? mwahaha . ohh no , no eyda tak kutuk orang kay just nak story mory kad anda semuaa , mwehehe =P 

next, eyda pelik knp visitors and stalkers ramai view belogg yang 'HODOH PIANG' ny tp tak ramaii yang follow . hush hampa sombong nohh bahaha . pasaii kad hampa , sombong lah nak sombong tak ke mana pon , if maluu tayah malu lahh eyda bkan nya nak kutuk2 anda semuaa pon . anda tegor je eyda okay . betol ! serious . tak caye ce tanya friends eyda . sapa paling happening ? yea saya ! mwahaha *okay I perasan and I know it . lagi anda baik dngan saya lagi baik saya dgan anda . okay ? bole tara tu ? okay saja tapi tak follow pon , heyy tatau lah nak cakap apa . ny nak 'BELETIAQ' nii . 

ni cousin eyda jangan nak try =P
tgok , mnada sombong . takda takda =)
to ex girlfriends boyfriend or ex boyfriend saya if anda ada stalker saya . ohh memang ada saya tahu ituu mwehehe . do add , do follow , do talk saja mwahaha . be friend okay ? tak kesah lah . sukaa ohh berkawan . berkawan biar berbillion berboyfriend biar satuu . #falsafah hidup kod . tgk nii muka budak tak sombong =)

No comments: